29 mars 2008

Klart!

Nu är den bajsiga tentan gjord. Det kändes ända ganska hyfsat bra. Men jag vet inte om det kändes nog bra... Får hoppas att det räcker iaf. Gick och handlade efter tentan så nu har jag lite käk här hemma :) Köpte mörk choklad och pringles till ikväll. Typiskt att körslaget och singalong krockar. Körslaget börjar ju en timma i tidigare så jag börjar vell kanske se det å så byter jag sen... Eller så ser jag bara singalong och laddar hem det andra... Ä får fundera på saken :P Ska iaf se repriserna av SYTYCD scandinavia på en stund. Har ju missat alla avsnitt i veckan...

Så härligt att inte behöva plugga nå mer idag! Men imorrn måste jag göra klart min del inför redovisningen... Sen när den är över ska jag börja råplugga till nästa tenta. Suckelisuck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid skönt när en tenta är över! Hoppas det gick ännu bättre än du hoppades, ibland förvånas man över resultatet :) Beträffande outfits och tentering kör jag stenhårt med juicy, ska man sitta länge ska man klä sig bekvämt!