01 april 2008

Läkaren

Nu har jag äntligen fått en tid hos läkaren för att undersöka mina små knölar :P Har dock ett litet problem. Satt på bussen när han ringde så jag hörde inte så bra. Först frågade han om det passade på Tisdag nästa vecka. Sen sa han kvart i 11 den 12:e april. Eller det lät som att han sa det iaf. Å jag tänkte ju ingenting just då så jag sa att det gick bra. Men Tisdag nästa vecka är ju den 8:e! Den 12:e är ju på Lördag... Så jag hoppas att jag bara hörde fel och att det är på Tisdag. Annars blir det bajsigt :P Fast jag sa ju liksom 12:e april kvart i 11? För att veta att jag hade hört rätt å då sa han ja... Märkligt, han hörde vell också fel. Eller så har han en gammal kalender :P

Måste bara berätta en annan sak som jag hörde på linedancen. De har en toalett där som står liksom utanför själva danslokalen som klubben äger. Å det har typ varit idioter som har kladdat ner den med bajs å sånt där äckel så nu har de skaffat ett lås till den så man kan låsa den när vi inte är där. Men då efter en kurskväll så gick Gun-Britt dit för att låsa den men den var redan låst från insidan. Så hon lyssnade och hörde att det var några som hade sex därinne! Å hon hade typ låst upp dörren men då hade de dragit igen den och fortsatt! Så hon fick stå där utanför å vänta tills de var klar! Hhahahahaha!

2 kommentarer:

Woolly Wonder´s Pomeranians sa...

Hej Ser att du har samma blogg som jag=) Hur gör man för att få in en egen layout? Visste inte att det gick, är jättedålig på sådant=) Mvh Therese

Frida sa...

haha kul det där med toanXD