01 april 2008

Skulle äntligen få göra bort vår redovisning idag men vad händer då! Jo en i gruppen blir sjuk. Typsikt! Nu måste jag alltså gå och vara nervös för det här tills hon är frisk, å det vet man ju aldrig när det blir. Sen måste vi redovisa mitt i nån föreläsning när vi inte är beredda... Bajs!

Fick också veta att idag ska vi ta andra hepatitsprutan. Hade jag helt förträngt...

Måste åka in till stan idag innan linedancen och köpa hundmat. Sen kommer jag typ vara pank och månaden har just börjat. Det bådar inte gott.

Nu ska jag äta spaghetti med tomatsås och sen sitta å lyssna på de andras redovsiningar halv 1. Sen kanske skriva lite labbrapport om min labbpartner har tid. Kl 3 är sprutan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi måste alltid kunna redovisa allt om någon skulle vara sjuk, både bra och dåligt. Hatar själv att gå och vänta med en redovisning. Jag ska själv ha min mellanredovisning av exjobbet på fredag. Vi har dock jätte mycket kommunikationsträning med videoinspelningar på våra redovisningar och en massa feedback så jag börjar känna mig rätt bekväm med detta nu.