23 mars 2008

...

Av någon anledning bloggar jag typ hundra gånger mer sällan när jag är i Boden. Sitter typ aldrig vid datorn här. Kanske för att man alltid är själv i Umeå så då har man liksom inget bättre för sig :P Igår var jag iaf på påskmiddag hos pappa med massa god mat och tårta å grejer. Var på långpromenad med Love både igår och idag. Finns mkt bättre hundvänliga vägar här än i Umeå tycker jag...

Såg en film igår med Jessica Alba, The eye, den var ganska bra. Typ lite skräckisaktigt fast inte så läskig :P Idag har vi sett Tooth and nail som var jävligt äcklig och inte så bra. Min brorsa har lite speciell filmsmak och jag får inte så ofta välja film :P Ikväll fick jag iaf vara med och bestämma så då blir det den andra Irene Huss- filmen :)

På Tisdag får jag pengar! Men har en massa räkningar(H&M och LaRedoute) så det lär inte bli så mkt kvar.... Men jag hoppas det blir nåt över iaf för på Torsdag ska jag till Lule!

Har förresten hunnit plugga lite också. Å det måste jag fortsätta med för på Lördag måste jag klara den där skittentan.

Inga kommentarer: