25 mars 2008

Häxdansen

Har börjat se Häxansen på ettan som faktiskt är himla bra. Tycker jag :P Se! 20.30 på måndagar är det, mitt i Anna Pihl så jag måste undersöka om det går repris. Annars får jag vell ladda hem som vanligt... Blev dessutom skitsugen på att börja spela fotboll när jag såg det. Så nu har jag anmält mig på korpensidan. Hoppas nån startar ett lag och vill ha med mig :)

Idag ska jag en sväng på dollarstore, måste köpa en ny stekspade. Förra gången jag var där hade de inga! Så mkt annat har jag nog inte råd med. Har räknat ut att jag kommer ha ca 800 kr kvar på kontot efter alla räkningar. Som alltså ska räcka till mat hela April. Så det blir inte så mkt shoppande den här månaden... Om jag inte hittar når jag bara måste ha som är på rea eller nåt. Man kan ju alltid leva på nudlar i värsta fall :P

Satan vad hungrig jag är. Måste äta frukost...

Inga kommentarer: