25 mars 2008

Tisdag

Ikväll har jag sett Grannfejden som handlade om några galna polacker. Sen såg vi Plus där Sverker testade vattenkokare och sen var det Klass 9A.

Har visst inte pluggat nåt idag... Får plugga dubbelt imorrn istället :P Jag behöver en ny pluggteknik. Det är så jävla tråkigt att bara sitta å läsa igenom allt 100 ggr. Men efter den här tentan ska jag verkligen skärpa mig och börja bli duktig har jag bestämt.... Får vell se hur det går :P Kanske inte ens klarar den å då lär allt gå åt helvete istället... Haha gud vad jag svär, inte bra.

Imorrn kommer Viktor hit igen från att ha varit hos pappa. Så då lär vi vell se några fler skräckisar :P

Just det var ju på Dollarstore idag för att köpa en ny stekspade. Men de hade inga nu heller! Så jag fick en från Coop istället. Den är ljusrosa :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha visst var det jobbiga polacker i grannfejden. =P

Linnéa sa...

Haha ja de var ju helt crazy. Å den där tanten! Hon var sur konstant ju :P