05 april 2008

Soffa

Jag ska köpa en rosa soffa! Har paxat den av en på blocket. Nästa helg kunde de komma hit med den. Jippie! Då ska jag slänga ut min gamla fåtölj och stolarna så den får plats. Måste köpa nya gardiner också. Har satt sikte på några på tradera som jag ska försöka vinna hem. De är assnygga! :P Sen behöver jag bara en byrå eller bokhylla så är mitt lilla hem fulländat...

Visst är den vacker?:P Endast 300 kr, helt perfekt om ni frågar mig :)

Nu ska jag lägga mig och försöka läsa ut Män som hatar kvinnor. Den är ruggigt spännande at the moment!

4 kommentarer:

Elina sa...

å nice men lägg ut länken till blocket så man kan se den *hmp* nyfiken :P

Linnéa sa...

Haha du kommer bara skratta!:P Men ok...

ElinG sa...

snygg soffa! =) Visst är den spännande boken! är du klar med den än?

Linnéa sa...

Nä är inte riktigt klar än. Men allt det spännande är över iaf... Tror jag :P